:::.... منتـــدى الحـلــــم .....:::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

:::.... منتـــدى الحـلــــم .....:::

علمتني الحياة أن جرحي لا يؤلم أحدا في الوجود غيري ،وأن أثمن الدموع وأصدقها هي التي تنزل بصمت دون أن يراها أحد ،وأن أفرح مع الناس وأن أحزن وحدي ،وأن دواء جراحي الوحيد هو رضائي بقدري ،وأن أعظم نجاح أن انجح في التوفيق بين رضا الله ورغباتي ورغبات من حولى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أحلم ، فكر ، شارك ، عبر ، قول كل اللى فى نفسك معانا الأحلام ملهاش حدود
خبر هام للجميع تم افتتاح الموقع الرسمى للمنتدى موقع ...::: نجوم الأنترنت :::... وبه خدمات جميلة جداااااااا لدخول من هنا

ازاى تحرقي دم اى شاب

رحمة
newjanja
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
newjanja
مشرف
مشرف
newjanja

ازاى تحرقي دم اى شاب Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تحرقي دم اى شاب   ازاى تحرقي دم اى شاب I_icon_minitimeالسبت يوليو 25, 2009 9:50 pm

lol!

نبدأ
1-الو حبيبى عيد سعيد بااى عشان بابا قاعد وتقفلى السماعة فى وشة وتقولى اففف اتخنقت من كلامه الحلو دة

2-ولو عدى عليكم شلة شباب انتى وخطيبك علقى عليهم وقولى التيشرت دة حلو وياريت الاستاذ يسمع عشان يتحرج

3-استهزئى بكلامه قدام اصحابة او اى حد تعرفيه

4-عارضى كل افكاره ان كان من اصحاب لافكار المتحررة كونى انتى من اصحاب الافكار المتشددة ان كان من اصحاب الافكار المتشددة كونى انتى من اصحاب الافكار المتحررة...

اذا كان واحد انتى مش عارفة يعنى عريس صالونات واهلك اتفقوا معاكى انك تروحى فرح بنت عمة خالة جدة بابا عشان تقابليه هناك ومش قادرة ترفضى دى فرصتك يا استاذة تكرهية فيكى من اولها
وانتى بتتكلمى معاه اتكلمى اتكلمى كأنك فى موقف يعنى ازيك يا معلم اخبارك ايه يا مان....ومتنسيش تلبسى ولادى وكدة ومع التركيبة والصياغة والكلام واللبس اكيد هيطفش

لكن اذا كان اهبل وعجباه تصرفاتك..ممكن تتكلمى معاه وتقوليلى يا عم انا ابشع واحدة ممكن تقابلها
فى حياتك
ومبعرفش اعمل حاجة فى المطبخ وكمان متشائمة وكئيبة ولاحظى انطباعه..ولو لاحظتى انه اتمسك بيكى اكتر ننتقل للخطة

اطلبى اغلى اكل وكمان بكميات كبيرة كدة هيعرف انك بتصرفى كتير وكمان مفجوعة
ولو الخطة مجابتش نتيجة ننتقل للخطة التالية وانتى ماشية ركزى على شاب معين وقولى ياااااه الشاب دة يجنن جاتنا نيلة فى حظنا الهباب

lol!
رحمة
فبداية طريقة
فبداية طريقة

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرقي دم اى شاب   ازاى تحرقي دم اى شاب I_icon_minitimeالأحد يوليو 26, 2009 3:42 am

Rolling Eyes اطن الطرق دى مش اى بنت تقدر تعملها وكمان انوثة البنت كدة هتكون ضاعت بس اكيد فى بنات كتير بتاخد بيها وبتعملها
النسر الابيض
مشرف
مشرف
النسر الابيض

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرقي دم اى شاب   ازاى تحرقي دم اى شاب I_icon_minitimeالأحد يوليو 26, 2009 4:55 am

السلام عليكم اولا انا عن نفسي لو المواضيع دي بتحصل معايا بصراحة انا ممكن اطق بس البنت لازم تكون عاملة حسابها لحاجة مهما كانت درجة الحب ما بنهم مش قادر اوصفها بكلام علشان الحب لا يقدر بكلمة لاكن هيا ممكن تندم علي حاجات كتيرة زي حبة ليها هيقل يوم عن يوم مهما كان مقدار حبة ليها ومن نفسة لو هوة متاكد انك بتحبية والمواقف دي بتحصل معاة منك هيشك انك عمرك ما حبتية وهيبعد عنك ومع مرور الوقت لو استمريتي علي نفس تصرفاتك هتكون نهاية مؤلمة للطرفين وهيكون في فراق ما بنكم وصعب الرجوع لبعض مرة تانية علشان ميتكررش نفس الموقف بس لما تكونو بعيد عن بعض درجة الحب ما بنكم هتحفظ مكانتها في قلوبهم .....جميل موضوعك بس نهايتة مؤلمة ..!!!!!!!

عدل سابقا من قبل النسر الابيض في الأربعاء يوليو 29, 2009 5:18 am عدل 1 مرات
Admin
مصمم وصاحب المنتدى
مصمم وصاحب المنتدى
Admin

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرقي دم اى شاب   ازاى تحرقي دم اى شاب I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 28, 2009 5:08 am

انا عن نفسى لو كنت بحب بنت وعملت معايا كده ولو حتى كنت بموت فيها
هتنزل من نظرى ومش هتحترمها نهائى وبنقاص اى حب يبقى فيه حركات زى ديه
https://thedream.7olm.org
ياسمينا
عضو مميز
عضو مميز
ياسمينا

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرقي دم اى شاب   ازاى تحرقي دم اى شاب I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 28, 2009 12:47 pm

لابجد هو موضوع حلو للبنات اللي مبيحبوش بجد او بيتسلو
لكن البنات اللي بتحب بجد لازم تخاف علي مشاعر حبييها الا اذا كانت بتضحك عليه
وفعلا انا متفقه مع النسر الابيض ان نهايته مولمه
الاميرة الرقيقة
شد حيلك
شد حيلك
الاميرة الرقيقة

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرقي دم اى شاب   ازاى تحرقي دم اى شاب I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 29, 2009 6:34 am

*n*على فكرة كل دة يخلية يتجنن ويطق مش يتحرق دمة بس لكن انا مختلفة مع النسر الابيض فى حاجة انها لو بتحبة بجد عمرها ماهتعمل معاة كدة دية تصرفات حد بيكرة حد ومش طايقة دية بقى ممكن تحصل فعلا لو انتى بتحبى واحد واتقدملك واحد تانى واهلك وافقوا علية ممكن تعملى كدة بس الافضل لو هو متفاهم معاكى قوليلة الحقيقة انك بتحبى واحد تانى ومينفعش انك تكونى لغيرة وانك مش حاسة بية وكدة واكيد هو منة لنفسة هيحس وهيطفش لوحدة وبعدين هى مش نهاية مؤلمة ولا حاجة مادام هى مبتحبوش
النسر الابيض
مشرف
مشرف
النسر الابيض

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تحرقي دم اى شاب   ازاى تحرقي دم اى شاب I_icon_minitimeالخميس يوليو 30, 2009 6:30 am

تقريبا يا جماعة الاميرة الرقيقة معرفتش تستوعب الموضوع بيتكلم عن اية من رئي انها تقرأ الموضوع مرة تانية وتستوعبة واكيد هيكون في تعليق تاني منها

ازاى تحرقي دم اى شاب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو طفلك وقع على دماغة تتصرفة ازاى؟؟ازاى تعالجى التخلف العقلى
» ازاى تخلي شعرك ناعم
» ازاى الدعاء يتحقق ادخل متفكرش