:::.... منتـــدى الحـلــــم .....:::

علمتني الحياة أن جرحي لا يؤلم أحدا في الوجود غيري ،وأن أثمن الدموع وأصدقها هي التي تنزل بصمت دون أن يراها أحد ،وأن أفرح مع الناس وأن أحزن وحدي ،وأن دواء جراحي الوحيد هو رضائي بقدري ،وأن أعظم نجاح أن انجح في التوفيق بين رضا الله ورغباتي ورغبات من حولى
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
أحلم ، فكر ، شارك ، عبر ، قول كل اللى فى نفسك معانا الأحلام ملهاش حدود
خبر هام للجميع تم افتتاح الموقع الرسمى للمنتدى موقع ...::: نجوم الأنترنت :::... وبه خدمات جميلة جداااااااا لدخول من هنا

شاطر | 
 

 أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
مصمم وصاحب المنتدى
مصمم وصاحب المنتدى
avatar

عدد المساهمات : 93
تاريخ التسجيل : 19/07/2009
الموقع : www.thedream.7olm.org

مُساهمةموضوع: أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))   الخميس أكتوبر 22, 2009 4:03 pm

الموبيل ده خطير جدااااا فى امكانيات خيالية
وطبعا سعره خيالى احنا بقى كفاية علينا اننا نتفرح وبس






من امكانيات الموبيل انه فى حاجات لاول مره بنشوفها فى حياتنا وعلى رأى المثل اللى يعيش ياما يشوف

من امكانيات :
*الموبيل انه بنستخدمه كبروجكتور لعرض الفيديو على الحائط مثلا ومشاهدة بمساحة كبيرة أكبر من حجم التليفزيون نفسه.

* يوجد به شفرة حلاقه فيمكن عن طريق أزاله الشعر الزائد فى الجسم.

* يوجود ايضا به ترجمة فورية صوتيه لجميع لغات العالم يعنى ممكن تعقد مع اى واحد اجنبى من اى دولة وتتكلم والموبيل يترجمه صوتك فى الحال للغه بتعته.

* الحاجه بقى الخطيرة جدا واللى ناس كتير مش هتتخيالها غير لما تشوف الفيديو بتاع الموبيل بعينها انه بيعمل شاى والله بجد.


وجبتلك فيديو للموبيل مساحة 10 ميجا بس بيعرض كل أمكانيات الموبيل ديه عشان تشوفها بعينكم واللى مش مصدق هيشوف....

تحمييل الفييديووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://thedream.7olm.org
 
أغرب موبيل فى العالم (( بيعمل شاى والله بجد أدخلوا شوفوا بنفسكم ))
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:::.... منتـــدى الحـلــــم .....::: :: منتدى التكنولوجيا :: قسم الموبيل-
انتقل الى: